//OUR WAY OF THINKING//
Because of the existent competition between the different control companies ( competition that does not always imply a better service, as its aim is to reduce prices ), it is clear that these reductions to compete cause a direct cost reduction These cost affect the operation ( loading / unloading place ) as a reduced number of people who lack of
experience is sent to supervise the operation. This causes that thing are left alone, as companies with a reduced number of people cannot control 100% of the product to be certified.
This situation could cause the personnel to make voluntary or involuntary mistakes as they are available for the companies all the time and they are not paid in base of the interests they protect. These mistakes are a prejudice for FOB buyers and / or
correct.
For this reason, we think that with a permanent monitoring in the operations place of the control company performance, the visual condition of the product and the loading and unloading operation, we can provide our clients with the necessary means to check that the determined weight and the certification issued by the control company are correct.

//Destacar//
Provide the means to:
Determine the quality during the operation.
Check once it is finished that the weight determination by the terminal is correct.

//Destacar//
The problems detected on time help to prevent the expenditure or the loss of important amounts of money.

//Operation//
THE ACQUAINTEND EXPERIENCE ALLOWS US TO DEVELOP OUR ACTIVITY WHEREVER THE CLIENTS REQUIRE.

//Objetive//
Obtain the client reliability on our operation and prevent that our clients are
economically impaired.
Minimizing the loss risk
?Verifying that purchase / sale specifications are complied through continuous monitoring.
?During the products movement, keep our clients permanently informed, in real time so that they can intervene whenever their interests are affected.

//COMMITMENT//
Protect the interests of our clients with:
?professionalism,
?efficiency,
?promptness,
?good Prices and,
?important benefits.

Abrió sus puertas a comienzos de mayo del año 2013, con un nuevo concepto y una imagen exquisitamente ejecutiva.

 

Está ubicado estratégicamente sobre la principal arteria de la ciudad, en Avenida San Martín 265 (en el ingreso sur) donde cada huésped encontrará un ambiente cálido, acogedor y muy seguro.

 

El trato personalizado del personal y la tranquilidad de sus cómodas instalaciones le aseguran a sus visitantes la oportunidad de disfrutar de un magnífico servicio de calidad, si la visita es de trabajo o de placer, ahciéndolo sentir como en su casa.

 

Cuenta con 29 cálidas habitaciones de categoría estándar y 6 suites de un confort y equipamiento exclusivo, con bañeras con hidromasajes, living incorporado, frigobar, TV LCD 32", WI FI, climatización individual y alfombras, entre otros.

 

Todo ellos acompañado de una vista panorámica inigualable, no solo de la ciudad, sino de las costas del río.

 

También dispone de cocheras propias (incluidas con el alojamiento) con capacidad para 15 automóviles.

 

El restaurant y cafetería abierta al público, ubicado en el primer piso, es otra de las propuestas.

 

Allí el pasajero encontrará una gran variedad de exquisiteses a la carta y un relajado ambiente de comodidad y pacer para disfrutar de un desayuno, almuerzo o cena de trabajo.

 

Se suma a sus servicios un SUM (Salón de Usos Múltiples) para eventos empresariales o reunines de negocios, un kínder para la diversión y el cuidado de los más pequeños, y en breve, un gimnasio.

 

Por las características expuestas, sin dudas, el hotel es un espacio único en San Lorenzo.

 

volver

Galería de Imagenes

El Hotel
El Hotel
El Hotel
El Hotel
El Hotel
El Hotel
El Hotel
El Hotel